Το J-ESGAR Summer School είναι αφιερωμένο στην προώθηση της απεικόνισης του γαστρεντερικού συστήματος (GI) μεταξύ νέων ακτινολόγων και ειδικευόμενων σε προχωρημένο στάδιο. Ο κύριος στόχος του είναι η αναβάθμιση και η εναρμόνιση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην απεικόνιση του γαστρεντερικού σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Επιπλέον, το θερινό σχολείο επιδιώκει να δημιουργήσει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ενθαρρύνει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των νέων Ευρωπαίων ακτινολόγων, ενισχύοντας έτσι τόσο την εκπαιδευτική όσο και την ερευνητική τους πορεία.
